Tuesday 14 August 2012

c_lambing



6 comments:

δύτης των νιπτήρων said...

Εφιάλτης στο δρόμο με τις στάνες.

(Ήθελα βασικά να πω ένα γεια, πρώτη φορά που περνάω από δω)

xtina said...

καλώστον!εμένα μου φάνηκε κάπως αστείο
το κλάμπιν :-)
αλλά φαίνεται πως έχεις δίκιο γιατί ακολούθησε θλιβερό επισόδειο το οποίο δεν γνώριζα όταν τράβηξα τη φωτογραφία..
καημένα πρόβατα, χωρίς ποιμένα την έχουν βαμμένη...

δύτης των νιπτήρων said...

Είμαι ζώον, και δη ζώον πρόβατο. Δεν τόχα πιάσει, το κλάμπιν. Θα φταίει και που έχω πολλά-πολλά χρόνια να βρεθώ σε κλαμπ.

(μα τι, επιτέθηκε λύκος;)

xtina said...

"τα ματόκλαδά σου lambουνε" και τέτοια :-))

επιτέθηκε ο λυκο-σκύλος μου μαζί με άλλα σκυλιά και ξεκάνανε ένα που ήταν εκτός στάνης...βλέπεις ανάλογα με το είδος, και η αγελαία συμπεριφορά, δυστυχώς

http://thecybercadesproject.blogspot.gr/2008/06/we-love-only-person-we-can-eat.html

xtina said...

σόρρυ για το graphic της υπόθεσης...

xtina said...

τις αφαίρεσα, δεν άντεχα να τις βλέπω εγώ !
ας κοιτάξουμε κάτι πιο όμορφο..