Tuesday 15 September 2009

Χρόνος Λάθος

Με ταξινόμησες.Σημείωσες:
"γυναίκα"(457 γυναίκες στην πλατεία Συντάγματος αυτήν την ώρα)
"θάλασσα" (361.000.000 τετραγωνικά χιλιόμετρα στον πλανήτη)
"φωτιά" (αιφνίδια χημική μεταβολή, απελευθέρωση θερμότητας και φωτός συνοδευόμενη από φλόγες)

Υστερα σε είδα να τοποθετείς τα εξαρθρωμένα μου μέλη, σχεδόν γραφειοκρατικά, μαζί με τ'άλλα: "χέρια","σπλήνες", "οφθαλμοί καστανοί" (δίπλα στους πράσινους).
Με εξομοίωσες.Μια απ'τα ίδια είπες.Εσβησες το φως, γύρισες το κλειδί στην κλειδαριά
κι απομακρύνθηκες ήσυχα στο μακρύ διάδρομο.

7 comments:

Anonymous said...

απομακρυνθηκα στο μακρυ διαδρομο.μια ευθεια ολος.38 ολοκληρα και βαλε χρονια βαδην.πουθενα φως.στο τελος του,σιωπηλα εκανα στο πλαι.εβαλα τη πλατη στο τοιχο κ εμεινα ακινητος και στητος με το πηγουνι ψηλα.ακοιμητος φρουρος στο μαυσωλειο των ιδεων σου.στη κυψελη της παραφροσυνης σου.
μεσα στο συρταρι ενα ματι κολλημενο στη κλειδαρια..
μπορεις να με δεις?
μια ευθεια ολος!

xtina said...

ναι Κύριε
σε βλέπω
με το βλέμμα ψηλά
να δακρύζεις απ'το φως

Anonymous said...

δεν ειμαι ο κυριος
ντυμενος κοκκινο σκυλι
εκει στην ακρη
βρεχει καρφια
και το χαλαζι σε τσιγκο.
κι εσυ τυλιγμενη στο ασπρο σου το σωμα,αφηνεσαι απο ψηλα...πιετα..
αγκαλια μες στην αγκαλια
παγωμενο δακρυ
την αποκαθηλωση σου υμνω
α χτινα μου μικρη
που με στραβωνεις..
τα εξι κοκκινα σκυλισια μου τα ματια...
που ειμαι?

xtina said...

στη σκέψη μου

Anonymous said...

http://www.youtube.com/watch?v=wcMxTWx3_v0&feature=related

δυνατο κοριτσι
με μια σφαιρα στη θαλαμη μονο...
-στη σκεψη μου-

xtina said...

δυνατό και κατάκοπο
x

xtina said...

πραγματικά με κούρασες
game over